BONBON KIZARTMA

12 Mart 2009 Perşembe



Dün evde tek başıma kalınca bir şeyler yapayım dedim. Mutfakta tek başıma çalışmayı seviyorum. Mutfağımız da küçük olunca 2 kişi bile fazla geliyor. Denemek istediğim tarifler arasından bunu seçtim. Bloga ekleyip eklemem konusunda kararsızdım ama evdekilerde beğenince ekleyeyim dedim. Umarım sizde beğenirsiniz. Üzerine bolca pudra şekeriyle servis yaptım. Afiyet Olsun...

Bonbon Kızartma:

Malzemeler:

Hamur İçin;


  • 300 gr. un (3 bardağa yakın)
  • 120 gr. yumuşatılmış tereyağı
  • 2 çorba kaşığı çiğ krema
  • Arzu ettiğiniz kadar portakal kabuğu rendesi
  • 120 ml. soda
  • Bir tutam tuz

Pastacı Kreması için;

  • 2 yumurta
  • 2 çorba kaşığı un
  • 3 çorba kaşığı şeker
  • 1 bardak süt
  • 3 kaşık portakal reçeli veya şekerlemesi

Hazırlanışı:


1. Un, tereyağı,soda,çiğ krema,portakal kabuğu ve bir tutam tuzu yoğurun.


2. Üzerini örtüp 30 dakika dinlendirin.


3. Bu arada yumurta,un,şeker ve sütü karıştırarak pastacı kremasını ocakta pişirin.


4. Ocaktan alıp portakal reçeli veya şekerlemesini karıştırın.


5. Hamurdan 6*3 cm'lik dikdörtgenler kesin.


6. Ortasına 1 çay kaşığı krema aktarıp bonbon şeklinde kapatın.


7. Kızgın yağda pembeleşinceye kadar kızartın. Üzerine pudra şekeri serpip servis yapın.





0 yorum:

 
Asude Tatlar - by Templates para novo blogger